Klacht: Geen schadevergoeding door uitgeprocedeerde asielzoeker

Ronkon op 31 januari 2018 over CJIB in de categorie Incassobureaus

In 1998 is een asielzoeker veroordeeld voor opzettelijke brandstichting en moest mij €5620 als schadevergoedingsmaatregel betalen.asielzoeker is het land uit gezet maar ik heb geen rooie cent ontvangen.dit is nederland..wel asielzoekers opnemen maar als er wat gebeurd dan kun je als nederlander nergens terecht..schandalig!!!

Ik ben tevreden als het ministerie van justitie en veiligheid mij de schadevergoedingsmaatregel vergoed.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CJIB in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte meneer Konings, ik heb u twee keer geprobeerd te bellen op 1-2-2018. Helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Uw klacht is te complex om via klacht.nl te kunnen behandelen. Ik vraag u om via onze website, www.cjib.nl, een klachtformulier in te vullen met de gegevens van uw zaak. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bellen op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur. Het telefoonnummer is 058 – 215 95 55. met vriendelijke groet, Ben, klachtbehandelaar

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CJIB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CJIB

Heeft op 03 april 2018 om 09:40 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door