Klacht: geen retour label en geen geld terug

op 03 juni 2021 over Vivalie Online in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een paar slippers besteld met orthopedisch voetbed. Puur plastic en slechte kwaliteit, totaal geen voetbed. Geen contact te krijgen met klantenservice. Na 4 mailtjes een mail retour dat er een retouretiket wordt gestuurd maar na ruim een week wachten nog steeds niks. Ik vrees dat dit nooit komt en dat ik ook mijn aankoopbedrag niet terug ga krijgen.

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn aankoopbedrag terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vivalie Online

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vivalie Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IngridCast