Klacht: Geen retour!

op 13 juli 2016 over Megekko.nl in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Ik heb een printer besteld bij Megekko.nl, helaas werkte die niet naar behoren op onze Mac computer, zelfs niet na uitgebreide adviezen van de fabrikant zelf. De printer hebben we daarom netjes geretourneerd. Volgens Megekko.nl werkt de printer wel op hun Windows systeem en zijn wij gewoon gek. Ze doen al het mogelijke om onder een vergoeding uit te komen en houden zich niet aan de adviezen die zij zelf eerder hebben gesteld voor het retourneren van hun product. In hun advies staat duidelijk dat je een gewone doos mag gebruiken, maar nu wordt onze retournering afgeketst omdat de originele doos (en het piepschuim!) er niet omheen zitten. De toon van de medewerker is omgeslagen van behulpzaam naar zeer onaangenaam en er wordt maar met allerlei juridisch jargon geslingerd om mij te laten stoppen met mailen.
Om MEGEKKO van te worden!

Neem je klant serieus als hij zegt dat het product niet goed werkt en biedt vervanging of een geld terug optie!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Megekko.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Megekko.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door smarit