Klacht: Geen restitutie van teruggezonden webshopartikel ondanks toezegging.

op 09 augustus 2016 over Sertronics B.V. in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

via internet een onderdeel besteld en binnengekregen op 13-06-2016. Het bleek niet het goede onderdeel te zijn. Na tel. toestemming teruggezonden en en was toegezegd dat het bedrag teruggestort zou worden op mijn rekening. Enkele malen tel. contact gehad met de klantenservice van Sertronics en 2x maal een email gestuurd, er werd mij toegezegd dat het geld overgemaakt zou worden. Tot op heden, 09-08-2016, is het geld nog niet overgemaakt op mijn rekening.
Bedrijf is telefonisch vaak niet bereikbaar, ook vandaag al weer 4x zonder succes geprobeerd.

Gewenste Oplossing:

Als het geld terugbetaald is op mijn bankrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sertronics B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sertronics B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Countbasie47