Klacht: geen restitutie van abonnementskosten bij verkoop in auto ingebouwde TomTom

op 20 juli 2019 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

In december hebben we een drie jarig contract afgesloten voor live services voor een in een Renault ingebouwde TomTom. In mei hebben we de auto toch onverwachts ingeruild bij een dealer en hebben een vrijwaringsbewijs ontvangen. Wij kunnen dus geen gebruik meer maken van die TomTom-services, omdat we het apparaat dus niet meer hebben en ook een nieuwe eigenaar kan dat niet omdat de services zijn gekoppeld aan ons TomTom-account.
TomTom wil ons geen enkele restitutie verlenen, hetgeen wij zeer onterecht vinden, want TomTom heeft wel het geld opgestreken en NIEMAND kan gebruik maken van deze services.

Wij vinden het fair als we het niet gebruikte deel gerestitueerd krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar TomTom over deze klacht.

TomTom

Heeft op 04 november 2020 om 10:38 geantwoord

Beste heer/mevrouw , Wij zijn sinds november 2020 actief op Klacht.nl. We sluiten jouw klacht omdat deze gedateerd is en waarschijnlijk al is afgehandeld via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je deze natuurlijk opnieuw plaatsen zodat we jouw case alsnog in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, TomTom”

Alle klachten die gemeld zijn door helmonsmaas