Klacht: Geen restitutie na veelvuldig contact

op 05 oktober 2017 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Sinds 14 juli j.l. heb ik contact met de klantenservice. Ik gaf aan dat mijn horloge van 199 euro die ik iets langer dan een jaar geleden online had gekocht, defect was. Er zat dus gewoon garantie op. Onbeschoft zei de medewerkster of ik zelf al naar een juwelier was geweest. Uh…nee. er zit garantie op en dit moet door jullie opgelost worden. Ze kon de aankoop niet vinden in het systeem zei ze. Daar zit je dan. Ik heb een klacht over dit gesprek ingedient maar geen reactie.

2 weken later zocht ik weer contact per mail. Daar reageerde ene Mishka. Een heel verhaal met vervelend etc en dat mijn klacht eerst door de claim afdeling beoordeeld moest worden. Ik heb foto’s moeten maken van het defect en heb dit zoals geinstrueerd naar hem gestuurd. 3 weken geen bericht. Weer heb ik zelf gebeld voor een update. Mishka kreeg ik toevallig aan de lijn en die zei er niets aan te kunnen doen. Hij wachtte zelf ook op antwoord. Ik moest wachten.

Weer heb ik moeten bellen. Hij kon mij telefonisch vertellen dat het horloge niet meer gerepareerd kon worden en dat het voor volledige restitutie terug gestuurd moest worden naar het oude distributie centrum in duitsland. Zij waren namelijk per Juni over gegaan naar een ander DC en de collectie waar mijn horloge onder viel, was Duitsland.
De belifte van restitutie heb ik zwart op wit in een mail van hem.

Ik heb het horloge met een door hun gestuurde track and trace barcode verzonden via UPS naar Duitsland. Ik vroeg nog…moet dit niet via Post NL? Dit stond nl op de site. Nee zei hij. Ook hadden zij een nieuwe leverancier.

Mijn horloge is op 24 Augustus aangekomen. Mijm geld zou ik binnen 8 tot 10 werkdagen krijgen. Niks.

Weer gebeld. Weer kreeg ik alleen een antwoord van…vreemd. geen idee waarom het zo lang duurt. U zult moeten afwachten. Wij kunnen ook niks.

Anderhalve week geleden heb ik voor het laatst gebeld. Mijn geduld raakt op. Ik kreeg een dame aan de lijn. Ik heb mijn situatie uitgelegd. Wederom dat ze het vervelend vind. Zij kon alleen zien dst het horloge daar nog lag ter reparatie. Ik zei nee….hij was niet te repareren. Ik wacht op mijn geld. Zij beweerde stellig het andere. Ik gaf aan alle communicatie op de mail te hebben. Ik bood zelfs aan om dit naar een evt privé mail adres te sturen als zij dat wilde. Dit sloeg zij af. Ze zei ook in ene niets te kunnen zien in het systeem van enige communicatie. Plus ze deed ineens alsof ze Mishka niet kende. Ze zou mijn kwestie bij haar manager neer leggen. Weer een onzin verhaal, want ik hoor of lees niets. Totaal geen contact. Ik ben radeloos. Ik ben bestolen van 199 euro. Door een inmens groot concern. Ik ben werkelijk ontdaan en sprakeloos. Mijn horloge ligt sinds 24 Augustus ergens in Lehrte Duitsland en nu op 5 Oktober heb ik nog steeds niets

Ik wil mijn beloofde geld terug, of mijn horloge

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sannela