Klacht: Geen respons na aanvragen voucher vliegticket

op 17 april 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht geboekt medio maart, deze werd geannuleerd vanwege corona. Sindsdien geprobeerd contact te zoeken met Schiphol tickets maar ze laten niks van zich horen

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een voucher krijg voor de geboekte en geannuleerde vluchten. Dit moet via Schipholtickets en kan helaas niet via de maatschappij omdat ik via Schipholtickets heb geboekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Victor Thijssen