Klacht: Geen respons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week donderdag heb ik een bestelling geplaatst, de betaling is bevestigd,
De beloofde bestelling bevestigingsmail heb ik nu, 4 dagen later, nog steeds niet ontvangen.Volgens U zou ik die binnen het uur na bestelling ontvangen.
Op mijn messanger berichten wordt niet gereageerd.
Moet ik mijn geld terug vragen of is de bestelling gebeurd?? Heb het bestelde uiterlijk 14 augustus nodig.

Moet ik de consumentenbond inlichten? Moet ik mijn creditcard blokkeren?

Gewenste Oplossing:

Als U mij vandaag bevestigt dat ik uiterlijk 14 augustus het bestelde zal hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnnaamketting.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnnaamketting.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lieve Darden