Klacht: Geen refund ondanks recht hierop na faillisement airline

op 06 juli 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart 2015 vliegtickets via Supersaver gekocht naar Vilnius met Lith. Airlines, die 2 maanden later failliet zijn verklaard. Wij hebben – op instructies van Lith. Airlines – aan Supersaver gevraagd om een refund aan te vragen voor ons, aangezien we dat zelf niet direct konden regelen omdat we met Supersaver hadden geboekt. Echter heeft SUpersaver dit verzuimd en wil derhalve ons niet de refund geven waar wij recht op hebben. Inmiddels al 14 maanden bezig hiermee, en we krijgen hooguit automatische antwoordbandjes via de telefoon.

Gewenste Oplossing:

Bij een refund van ten minste 50% van de ticketprijs (was aanvankelijk 220 euro)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Riemke