Klacht: geen reclame meer

op 14 februari 2018 over Axender in de categorie Reclame

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 14 februari 2018 om 15:21 geantwoord

Beste mevrouw Tibosch,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het spijtig om te horen dat u geen folders van heeft ontvangen. Wij zouden graag van u vernemen welke winkelketens het betreft. Wij verspreiden namelijk niet overal folders in het sealpakket. Mochten wij verantwoordelijk zijn voor de verspreiding dan gaat onze afdeling Kwaliteit voor u uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat u de krant weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Klantenservice Axender

Heeft op 17 februari 2018 om 12:40 geantwoord

ik weet nu nog niks

Reactie van de melder van de klacht griet51

8 maanden geleden - ik kan een punt geven over de klachtenafhandeling maar kan het vervolgens niet versturen

Bericht van Axender

7 maanden geleden - Bedankt voor uw bericht. Zoals eerder aangegeven zouden wij graag van u vernemen welke winkelketens het betreft. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender BV

7 maanden geleden - werkt niet echt. Hoor niks meer

Bericht van Axender

7 maanden geleden - Beste mevrouw Tibosch, Zoals eerder aangegeven zouden wij graag van u vernemen welke winkelketens het betreft. Als het om de folders gaat die wij verspreiden dan kunnen wij actie ondernemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender BV

Reactie van de melder van de klacht griet51

7 maanden geleden - Het gaat om de folders van oa kruidvat, blokker, zeeman wibra lidl jysk praxis kwantum. Ik heb dit ook al een keer doorgegeven maar weet niet of die verzonden is. Gaat slecht

Bericht van Axender

7 maanden geleden - Bedankt. De folders van Zeeman, JYSK en Kwantum worden via ons verspreid. Wij gaan uitzoeken wat er fout gaat en ervoor zorgen dat u de folders weer gaat ontvangen. Voor de andere folders kunt u terecht bij Spotta.nl Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender BV

7 maanden geleden - ok. Bedankt

Alle klachten die gemeld zijn door griet51