Klacht: Geen reactie’s op verstuurde contactformulieren!

op 15 januari 2014 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik betaal Neckermann altijd via een eenmalige machtiging via mijn account. Sinds november/december is dat hele account verdwenen en kan ik dus niet mee via de site betalen. Gezien ik financieel krap zit en geen beltegoed kan kopen, heb ik begin december een email verstuurd naar Neckermann of mijn account weer hersteld kon worden zodat ik kon betalen (voordat IK daarmee problemen krijg!!). Begin januari geen reactie. Dus een contact formulier verstuurd met referentienummer 855431. Daarna nog 3x gemaild via een contactformulier met referentienummers 858101, 858974 en 858975.
Tot op heden nog steeds NIETS gehoord van neckermann en tot op heden nog niet kunnen betalen!!
Ik vind dit een zeer, maar dan ook zeer slechte service!

Dat mijn account voor eind januari weer beschikbaar is, en ik mijn overzichten en gegevens weer heb, en op z\'n minst gepaste excuses en eventuele achterstanden die hierdoor zijn ontstaan uit het systeem halen zodat ik geen problemen krijg door dat Neckermann niet wil reageren.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 17 januari 2014 om 14:29 geantwoord

Wij hebben op 15 januari jl. klant diverse malen gebeld, maar helaas telefonisch geen contact kunnen krijgen. Op 16 januari jl. om 10:44 uur hebben wij klant een e-mailbericht gestuurd met uitleg en gevraagd terug contact met ons op te nemen indien de geboden oplossing niet zou helpen. Klant heeft hierop geen reactie gegeven. Wij nemen dus aan dat de kwestie hierbij is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Nobbe