Klacht: geen reacties op mailberichten e.d.

op 29 juni 2017 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Per 01-04-2017 is mijn contract FASE B beeindigd bij Manpower.
Ik heb 3 jaar/3maanden gewerkt bij het UWV via het uitzendburueau Ik ben al sinds 1-11-13 in loondienst, Eerst via uitzendbureau Start People bij UWV Alkmaar. Per 01-09-15 bij UWV Amsterdam. Daarna per 01-05-16 via Manpower. Dit omdat Startpeople geen leveranier meer is van het UWV> gekozen werd om alle uitzendkrachten te laten migeren naar Manpower, onder dezelfde voorwaarden, rechten en plichten, zo ook de overname van het recht op transitievergoeding. Ik zie dan ook geen reden om dit niet te krijgen.

Ik heb tig keren gemaild met mijn contactpersoon (Eline Boon, senior consultant, Manpower, Amsterdam), ivm de transitievergoeding, maar krijg hierop geen enkele reactie. Zelfs niet op mijn mailberichten kort voor mijn ontslag). Ik heb toen een mailbericht ,met de nodige gegevens, bijlages gestuurd naar Loket Amsterdam (algemene mailadres) kreeg daar een antwoord van (Samira Nassiri) met als antwoord dat ze het uitgezocht had en het aangevraagd had voor mij (mijn dank hiervoor) helaas heb ik daarna geen berichten meer van ontvangen. Ook niet na herhaaldelijk verzoeken van mij kant.

Daarbij komt ook nog dat bij de laatste betaling (werkweek) het e.e.a. mis is gegaan. Door de late uitbetaling, is de periode gezien als “werkweek”in een week waarop ik allang niet meer werkzaam was, wat gevolgen kan hebben voor mijn WW uitkering vd maand

Het UWV heeft mij verteld dat ik Manpower hiervoor moest benaderen voor deze correctie.UW krijgt namelijk dit door van de belastingdienst. Ik heb een verzoek ingediend bij Manpower ,met de nodige belages om een correctie aan de belastingdienst door te geven, zodat dit geen gevolgen heeft voor de hoogte van mijn WW uitkering.Maar ook hierbij tot op heden geen reactie van hun.Het UWV kan dit allleen maar wijzigen als zij dit van de belastingdienst doorgegekregen hebben. Maar dit kan pas als Manpower dit natuurlijk doet.

Ik ben pas tevreden als ik reacties krijg op mijn vele mailberichten. ik zou het prettig vinden als er enigszins reactie's van Manpower komt en niet genegeerd wordt. Een netjes afhandeling van zaken van Manpower zou ik zeer waarderen! Ik had altijd gedacht dat Manpower een goeie uitzendorganisatie was, maar ik begin zo onderhand te twijfelen over z'n werknemers. Hopelijk zit ik er naast en krijg ik gauw bericht.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Manpower

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Manpower nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lucinda bakker