Klacht: Geen reactie voucher

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probeer al meer dan twee maand in contact te komen zonder succes. Vlucht KLM was geannuleerd vanwege Covid. Geen enkel bericht van schipholtickets gekregen, geen reacite op mails telefoon en geen voucherrefund informatie.

Met mij zijn er vele anderen die tegen hetzelfde aanlopen.

Is er een mogelijkheid om hier juridisch gezien een case van te maken?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze hun verantwoordelijkheid nemen (en) geldteruggavevoucher

Dank.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geengebruikersnaam123456