Klacht: Geen reactie van mr. Nelemans

op 18 oktober 2016 over AdvocatenCollectief Tilburg in de categorie Advocatenkantoren

Ik heb dat advocatenkantoor al drie keer gebeld. De tweede keer zouden ze me terug bellen dit is inmiddels al twee weken geleden.
Mijn ex schoondochter heeft nog wat spullen van mij, die wil ik graag terug hebben. Ik ben daar aan de deur gegaan en het enige wat ik te horen kreeg is doe het maar via mijn advocaat. Dus wat doe je dan je belt de advocaat van haar op. Met als eerste reactie van de receptioniste dan moet u maar een advocaat nemen dan kan die communiceren, of een afspraak maken zodat ik langs kan komen. Ik wil alleen maar wat vragen. Pardon ik word naar hun gestuurd heb met de hele situatie niets te maken wil alleen mijn geleende spullen.
Diezelfde dag heb ik nogmaals gebeld en toen zou ze terug bellen. Inmiddels twee weken verder nog maar eens gebeld maar mr.I Nelemans neemt niet eens de moeite om te luisteren. Het is toch van de gekke dat ik eerst een advocaat in de hand moet nemen om z’n kinderachtig gedoe om een advocaat te kunnen spreken.

Ik ben tevreden als ik mijn wieg in de staat dat ik hem uit geleend heb terug heb. Daarbij ook nog de herenfiets die we altijd konden op komen halen en nu ineens ook via de advocaat moeten terug vragen

Reactie van de melder van de klacht smeek

1 maand geleden - Het advocaten kantoor laat wel zien hoe klantvriendelijk ze zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door smeek