Klacht: Geen reactie van AGC op correspondentie

op 04 februari 2014 over AGC Gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

Ik wil eerst duidelijk maken dat het beslag terecht was. Ik was in gebreken gebleven met het betalen van een product. Ook de 1e regeling ben ik niet nagekomen wegens omstandigheden deze waren scheiding en burn-out. Ik heb ook mijn fouten gemaakt.
Onlangs heeft AGC beslag gelegd op mijn belasting teruggave en doordat ik pas werkeloos ben geworden dreigt mijn schuld nu vele malen groter te woorden. Ik heb dat diverse malen aangegeven bij AGC ook een inkomen / uitgaven formulier ingevuld en opgestuurd. Ik heb diverse regelingen voorgesteld om toch AGC te betalen en goed af te wikkelen. De medewerkster heeft letterlijk geschreven dat zij totaal niet meer zal reageren. Ook haar toon aan de telefoon was zeer onvriendelijk. Haar letterlijke woorden hoe durft u te zeggen dat u niet uit komt er zijn mensen die minder hebben. Helemaal mee eens alleen ik heb al hypotheekverplichtingen van bijna 1200. Ik heb zelfs een brief aangetekend op
21-01-14 verstuurd. Afgeleverd op 23-1-14.
Ik kan nu niet meer aan de andere verplichtingen voldoen met alle gevolgen van dien.
Ja ik heb fouten gemaakt maar waarom geen tweede kans, ik heb straks veel grotere problemen doordat AGC niet mee wil werken aan een goede regeling die de schuld binnen een jaar oplost.
Tevens blijft er nu door de vele kosten weinig leefgeld over ca 75 tot 100 EURO per maand hierdoor kan ik niet naar sollicitaties en worden mijn kansen minder. Ik heb reeds meerdere gesprekken moeten afzeggen omdat ik geen geld voor OV heb.
AGC heult zich in het stilzwijgen.

Een goede regeling zoals diverse malen voorgesteld. Zodat het naar ieders tevredenheid kan worden opgelost.
Ik wil niet mijn verplichtingen ontlopen en ieder betalen maar wel op een goede manier.En dat ieder betaald wordt.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AGC Gerechtsdeurwaarders in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door wagc