Klacht: Geen reactie proficamp

op 15 juli 2015 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Vanmorgen heb ik via VakantieVeilingen een reis gekocht van Proficamp. Vandaag de gehele dag geprobeerd contact te krijgen, maar Proficamp geeft geen gehoord. Niet via het 0115 nr, niet via het 06-nummer, niet via de e-mail en niet via het Belgische nummer wat ik via de camping heb gekregen. Met wat voor een partij doet VakantieVeilingen zaken? Ik krijg er een onrustig gevoel bij, ben ik opgelicht?

Als ik contact krijg met Proficamp en zij mij naar tevredenheid te woord staan. En als achteraf blijkt dat ik met een goede partij zaken heb gedaan en dat mijn onrust voor niets was.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 jaren geleden - Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij vinden het zeer vervelend te horen dat u niet in contact kunt komen met de aanbieder Proficamp. Om dit verder voor u uit te zoeken ontvangen wij graag de gegevens van de betreffende veiling of van uw account. Wij kunnen helaas niets terugvinden met het e-mailadres: [email protected] Graag horen wij van u.Met vriendelijke groet,Jeanne-Marie VakantieVeilingen.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Heeft op 21 juli 2015 om 09:36 geantwoord

Blijkt dat er iets mis is gegaan bij het doorschakelen van de telefoon waardoor ik geen contact kreeg. Alles lijkt nu in orde. bedankt voor de gedane moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door F.B. Te S.