Klacht: Geen reactie over terugbetaling kapotte stofzuiger

Sabinefox op 17 februari 2021 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Al vanaf 29 januari word ik aan het lijntje gehouden door de blokker. Mijn stofzuiger vab Philips die ik pas 3 maanden had is stuk gegaan. De motor is ontploft. En de stofzuigerzak stond te fikken. Dus ook bijna brandt in mijn huis. 29 jan gebeld. Zou terug gebeld worden. Die maandag erop kreeg ik in een mail waar op meer info werd gevraagd en gegevens voor terug betaling. Daarna niks meer gehoord. Vervolgens weer telefonisch contact opgenomen. Zou gebeld worden. Weer niks. Contact via Whatsapp opgenomen. Niet geholpen. Contact via facebook Messenger opgenomen. Weer niet geholpen. Weer via whatsapp weer niks. En dit is nog een verkorte versie van het hele gebeuren. Ik wil graag mijn geld teruf. En dan ben ik klaar met blokker. Koop nooit meer wat daar

Als ik mijn geld terug krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabinefox