Klacht: Geen reactie op vraag – via contactformulier, mail en telefoon

op 08 juli 2021 over Qpark in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds enkele maanden is er bij NS station Oisterwijk op de Spoorlaan een nieuw in- en uitrijdsysteem in gebruik genomen. Sindsdien heb ik steeds problemen met in- en uitrijden. Ik presenteer mijn mastercard, kan dan inrijden, maar krijg bij uitrijden de melding ‘U bent niet ingereden’. Terwijl dat uiteraard wel het geval was. Via de hulpknop/meldkamer word ik er dan uitgelaten. Als ik dan een volgende keer wil inrijden, krijg ik de melding al aanwezig, wat uitaard ook niet het geval is.
Omdat ik met een brommobiel inrijd, zonder kenteken aan de voorzijde, kan er bij inrijden geen kenteken worden geregistreerd. Met mastercard uitrijden lukt vervolgens niet. M.a.w. er moet kennelijk ook een kenteken worden geregistreerd.

Gewenste Oplossing:

Als er van Q-Park gebruik gemaakt kan worden met de betaalpas/mastercard. Zonder verplichte kentekenregistratie.
Zoals het bestaande systeem was, tot enkele maanden geleden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronavi