Klacht: Geen reactie op retour

op 02 augustus 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11/06/2016 bestelde ik 2 stuks Pest Protect en betaalde onmiddellijk.
Op 05/07 kreeg ik 2 stuks Pest Reject toegestuurd die niet overeenkwamen met mijn bestelling en kwalitatief te wensen overlieten.
Op 07/07 klacht neergelegd Dealdigger klacht nr. # 130960 zelfde dag teruggestuurd met bijbehorende volledige ingevulde retour info blad zoals door hun gevraagd, kosten €8,70.
Sedertdien geen enkele reactie van Dealdigger, reeds meer dan 5 mails verstuurd niets geen terugbetaling geen vervanggoederen niets! Enkel nieuwe klachtennummers oa #136912 weer niets!

Gewenste Oplossing:

Graag ofwel 2 echte Pest Protect toestellen zoals op de website te zien is of terugbetaling op mijn rekening zoals vermeld op retour blad € 30,95 bestelling dd 01124096 + € 8,70 retourkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 03 augustus 2016 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dat is erg vervelend en zeker niet de bedoeling.
Wij hebben de klant bericht met de vraag of de klant nog eenmaal zijn / haar IBAN rekeningnummer voor ons heeft zodat wij uit kunnen zoeken hoe dit kan.
Wij zullen wachten op het antwoordt van de klant en uiteraard nakijken en de refund in orde maken.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel Libotte