Klacht: Geen reactie op oproep perspectiefverklaringverlenging contract

wouter85 op 21 maart 2018 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Ik werk al 3,5 jaar voor Manpower bij een pharmaceutisch bedrijf.

Nu heb ik een huis gekocht en daarvoor heb ik een contractverlenging en perspectiefverklaring nodig.

De toestemming voor het contract is al 3 weken geleden gegeven, maar toch kan niemand mij vertellen wanneer ik dit contract kan ontvangen en wat de status hiervan is. Hetzelfde geld voor mijn perspectiefverklaring.

Ik heb hiervoor ook al contact met het Care team proberen op te nemen, maar ook deze bellen mij niet terug, en nemen na 5 x bellen nog de telefoon niet op

Als Mijn perspectiefverklaring zo snel mogelijk geleverd worden, of in ieder geval als ik hier een update over krijg waar ik iets mee kan.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manpower over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

Bericht van Manpower

4 jaren geleden - Beste Wouter, Vervelend dat ondanks de moeite die je doet jij niet de juiste persoon binnen Manpower weet te bereiken die je kan helpen met dit verzoek. Dit is niet de bedoeling, excuses hiervoor! Wij hebben deze klacht nu goed ontvangen en gaan direct aan de slag hiermee. Binnen twee werkdagen zal de juiste persoon van Manpower contact met je opnemen om deze klacht te bespreken en waar mogelijk natuurlijk ook de oplossing te bieden. Bedankt voor je begrip en nogmaals onze excuses voor wat er tot nu toe is misgegaan. Met vriendelijke groet, Manpower Nederland

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 29 maart 2018 om 11:45 geantwoord

Beste Wouter,

Van de juiste collega's van Manpower heb ik zojuist begrepen dat jij inmiddels voorzien bent van de deze perspectiefverklaring.

De collega's hebben bijna dagelijks met jou contact gehad en vanuit hun functie ook alles gedaan om jou zo snel mogelijk te helpen hiermee. Helaas heeft dit langer geduurd dan dat jij had gehoopt. Wel fijn natuurlijk dat je deze nu wel van ons hebt ontvangen!

Wij sluiten deze klacht en hopen dat jij nu naar tevredenheid bent geholpen.

Manpower Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door