Klacht: Geen reactie op mails

op 06 augustus 2017 over M.G. de Jong gerechtsdeurwaarders en incasso in de categorie Incassobureaus

Er wordt totaal niet gereageerd op e-mails met vragen.

Ik heb al een aantal keer een brief ontvangen van Mg de Jong waarna ik per mail een betalingsregeling heb voorgesteld. Ik krijg geen ontvangstbevestiging danwel reactie op mijn mails.
Ongeveer 2 maanden geleden werd ik ineens gebeld over de openstaande vordering (was een geautomatiseerd bericht waarin werd aangegeven dat ik binnen 3 dagen moest betalen).
Ik heb teruggebeld en kreeg geen contact en heb uiteindelijk dus maar weer gemaild en gevraagd om een betalingsregeling en het bedrag van de openstaande vordering.
Ik wacht nog steeds op de reactie en zojuist heb ik maar weer gemaild met de vraag om een overzicht binnen 2 weken.

Omdat er tot op heden nog nergens op gereageerd is, verwacht ik nu ook geen reactie maar ik wil wel graag duidelijkheid.

Als ik reactie krijg, een betalingsregeling afgesproken kan worden en er eindelijk duidelijkheid is in plaats van eenzijdige communicatie.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over M.G. de Jong gerechtsdeurwaarders en incasso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over M.G. de Jong gerechtsdeurwaarders en incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SRiH