Klacht: Geen reactie op mail

op 10 juni 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik ben door een misverstand met een betaling bij dit incassobureau terechtgekomen. Meteen dezelfde dag toen ik de aanmaningsbrief kreeg een aangetekende brief teruggestuurd met het verzoek of ik het bedrag een aantal weken later mocht betalen omdat ik er totaal door overvallen werd en het bedrag niet zomaar had liggen. Daarnaast nog drie of vier mails gestuurd met hetzelfde verzoek. Hierop is nooit een reactie gekomen. Gisteren om 16:58 werd ik door ze gebeld. Was net te laat met opnemen en belde terug, kreeg meteen een bandje dat ze om 17:00 sloten. Even later ontving ik een mail waarin ik word beschuldigd van \”me niet aan de gemaakte betaalafspraak houden\” . Mijn uitstel termijn zou zijn verstreken. Ik heb NOOIT een reactie van dit bedrijf gehad en al helemaal geen uitstel/betaalregeling oid. Heb het bedrag meteen overgemaakt want had het al klaar staan in afwachting van hun reactie. Erg dubieus dat ze geen gehoor geven aan mijn verzoek, me 2 minuten voor sluitingstijd bellen en vervolgens niet meer bereikbaar zijn, en me beschuldigen van me niet houden aan een afspraak die nooit gemaakt is!

Ik zou graag willen weten op welke manier dit bedrijf deze afspraak aan mij kenbaar heeft gemaakt. Ik ben niet gebeld, gemaild of op een andere manier benaderd.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 21 juni 2016 om 14:29 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,
volgens onze informative heeft u voor dit dossier een betalingsregeling gesloten. Wij gaan er dan ook vanuit dat bovenstaande niet van toepassing is. Mocht dit wel het geval zijn dan verzoeken wij u contact op te nemen met ons contactcenter 088 11 68 222 of teambelastingen@CCC.nl

Heeft op 21 juni 2016 om 14:34 geantwoord

Er is naar mij toe nooit ook maar enige communicatie geweest vanuit dit bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Jade2611