Klacht: Geen reactie op klachten over vernieuwde website

op 10 augustus 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Kreeg al tijden geen mails meer van Schoolbank.nl. Natuurlijk legt Schoolbank de schuld bij de provider. Maar het is Schoolbank die het zelf laat afweten. De vernieuwde website werkt voor geen meter. Mijn naam was verkeerd gespeld maar vooral de site is onoverzichtelijk geworden. Ik wil opzeggen maar dat blijkt dus niet te kunnen want de aanwijzingen die Schoolbank geeft, werken niet. Heb Schoolbank mails gestuurd maar ze reageren niet. Ben het nu helemaal zat en wil van mijn abonnement af. Als het niet nu kan dan volgend jaar.

Ik hoef geen oplossing. Alleen de oplossing voor "opzeggen".

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 08 september 2017 om 12:06 geantwoord

Beste meneer van Bronkhorst,

Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat u ontevreden bent over de vernieuwde website. We willen u vragen om een e-mail te sturen naar service@schoolbank.nl met daarin uw geboortedatum en SchoolBANK inlog-mailadres. We zullen er dan voor zorgen dat het SchoolBANK pluslidmaatschap zo spoedig mogelijk wordt stopgezet.

Groeten,
Het SchoolBANK-team