Klacht: Geen reactie op ingediende servicevraag/garantie

op 12 februari 2018 over LuxeBedden.nl in de categorie Bedden

Van mijn bed is de electrische motor defect.Heb hierover gebeld met bedrijf, gegevens enz doorgegeven. Men gaf aan dat ik binnen 8 dagen zou worden teruggebeld. Dit is helaas niet gebeurt. Opnieuw gebeld wederom alle gegevens ordernr. enz moeten doorgeven. Op mijn vraag wanneer ik reactie van serviceafd. zou mogen verwachten kon men geen antwoord op geven. Het betreft hier een bed welke € 5000 heeft gekost. Men mag op z’n minst verwachten dat men contact opneeemt!

Reactie van bedrijf binnen de 8 dagen die men zelf hiervoor stelt hoe e.a. op te lossen cq te repareren.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LuxeBedden.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LuxeBedden.nl in behandeling genomen

Bericht van LuxeBedden.nl

8 maanden geleden - Geachte heer Sanders, Bedankt voor uw bericht. Met de door u verstrekte gegevens kunnen wij helaas geen bijbehorende order in ons systeem terugvinden. Kunt u ons aangegeven wanneer het bed aangeschaft was? Met vriendelijke groet, Luxebedden.nl

Reactie van de melder van de klacht Arno Sanders

8 maanden geleden - Geachte heer,mevrouw, Hierbij de gegevens zoals die op de factuur staan; Order op naam van mevr I. Arts Adres; Merseloseweg 45, 5801CA, Venray Klantnr.; 003985 Ordernr; 131537 Factuurnr; 301229 Leverdatum; 03-01-2014 Bed; 2x Box Dimensions electr. verstelbaar, Romantovich Bianca 3D Hopende op een spoedig antwoord. Met vriendelijke groet, Arno Sanders tel.0643206874

Alle klachten die gemeld zijn door Arno Sanders