Klacht: Geen reactie op ingediende brieven

op 05 maart 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Contract opzegging wordt niet doorgevoerd, maar uitbreiding pakket wel. Gemaakte afspraken worden alleen in voordeel Canal Digitaal uitgevoerd.

Eerst een reactie, dan correcte afhandeling van gemaakte afspraken en correctie met terugwerkende kracht.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Hogendoorn, Uit onze administratie blijkt dat u op 07-12-2015 heeft gesproken met onze afdeling die over de opzeggingen gaat. Hierin is afgesproken dat u de smartcard eindigend op *699 heeft opgezegd per 07-01-2016. Daarnaast heeft u afgesproken dat de smartcards eindigend op *105, *004 en *801 verlengd zouden worden. Hiervoor zijn daarna nieuwe smartcards verstuurd ter vervanging van deze smartcards. Voor de smartcard eindigend op *105 is de vervangende smartcard gestuurd met nummer: 12857111357477. Voor de smartcard eindigend op *004 is de vervangende smartcard gestuurd met nummer: 12857153169415. Voor de smartcard eindigend op *801 is de vervangende smartcard gestuurd met nummer: 12857158546471. Bij deze hebben wij het volgende voor u geregeld. De smartcards eindigend op *415 en *206 zijn nu opgezegd per direct. Dit betekent dat u vanaf nu op smartcard eindigend op *471 een Familie-pakket heeft voor 17,95 euro per maand, met een ZiggoSport-pakket voor 13,95 euro per maand. Daarnaast heeft u op smartcard eindigend op *902 en *477 een Extra Kaart Familie-pakket 4,50 euro per stuk per maand. Mocht u het een en ander toch nog anders wensen, vernemen wij dit graag. Onze excuses voor het ongemak. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Alexander L. Webcare CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht BWGerritsen

1 jaar geleden - Op 6 maart onderstaande reactie gemaild. Geen enkele reactie hierop ontvangen!!! Goedemiddag Alexander Allereerst bedankt voor de snelle reactie. Erg fijn dat de klacht in behandeling is genomen. Op de inhoud is echter nog niet alles correct, zie onder: Situatie oud: 2 familiepakketten (hoofdkaarten *699 en *801), met ieder 2 extra kaarten Situatie afgesproken dec 2015: 1 familiepakket (door opzegging *699), met 2 extra kaarten en uitbreiding sportpakket op hoofdkaart *699 opzegging is correct Mij is verteld dat de BIJBEHORENDE EXTRA KAARTEN hiermee automatisch ook zouden komen te vervallen per 7 januari 2016. Hiermee zou ik van 6 oude kaarten (*105, *004, *801, *902, *206, *699) naar 3 nieuwe kaarten (*471, *477, *415) gaan. Op basis van het bovenstaande verwacht ik na correcte verwerking van de afgesproken wijziging dat de volgende 3 kaarten in uw administratie staan: *471 Familiepakket p/m 17,95, contract tot 31-12-2016, daarbij ZiggoSport pakket p/m 13,95, per maand opzegbaar *477 Extra familiekaart p/m 4,50, per maand opzegbaar *415 Extra familiekaart - laten vervallen conform voorstel is ook prima Als hiermee akkoord en zou ik graag als laatste stap de financiele afhandeling oppakken, omdat inmiddels bijna 100 E meer van de rekening is geincasseerd dat is afgesproken. Met vriendelijke groeten Peggy (en Benno)

Reactie van de melder van de klacht BWGerritsen

1 jaar geleden - Mail gestuurd op 11 maart, ook nog steeds geen reactie !!!! Hallo???? Nu ook geen reactie meer op mail?

Bericht van Canaldigitaal

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Hoogendoorn, Zoals is aangegeven staan de onderstaande 3 kaarten actief: 12857116419902 12857158546471 12857111357477 Deze drie kaarten staan actief, omdat deze aan elkaar gekoppeld zijn. De overige kaarten zijn reeds beeindigd. Op de kaarten staan de volgende pakketten: 12857116419902 - extra kaart Familie (maandelijks opzegbaar) 12857158546471 - extra kaart Familie (einddatum 31-12-2016) 12857111357477 - FamilieHD + ZiggoSport (einddatum 31-12-2016) Deze drie kaarten kunt u blijven gebruiken. U geeft tevens aan dat u een e-mail heeft verstuurd. Als u een e-mail naar ons stuurt dan ontvangt u altijd een emailID. Dit is een 7 cijferige code. Als u deze doorgeeft, dan zullen wij dit ook even voor u uitzoeken. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Joey Webcare CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht BWGerritsen

1 jaar geleden - Onderstaande reactie via mail gezonden: Hallo Als reply op de ontvangen mail, hoop ik dat deze reactie wel goed doorkomt dmv jullie interne referentie nr. Volgens mij zijn we er bijna uit. Ik heb nog de volgende 2 vragen: - waar komt ineens de kaart 902 vandaan? - waarom is de extra kaart 902 maandelijks opzegbaar en extra kaart 471 niet? Alvast bedankt voor de reactie. Met vriendelijke groeten Peggy

Reactie van de melder van de klacht BWGerritsen

11 maanden geleden - Waarom (weer) geen reactie?

Bericht van Canaldigitaal

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Hoogendoorn, Allereerst ons welgemeende excuses voor het feit dat u nog geen reactie heeft mogen ontvangen. Om de hele kwestie te kunnen afronden hadden wij u graag even gesproken. Wij hebben zojuist een aantal keren getracht u te bellen. Echter, was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven op welke dag en rond welk tijdstip u het best bereikbaar bent? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Vidar CanalDigitaal Webcare

Reactie van de melder van de klacht BWGerritsen

11 maanden geleden - Weer bij twee weken verder zonder enige reactie. Mijn telnr en bereikbaar natuurlijk niet via de site maar direct via mail gestuurd. Checken jullie dit wel eens ????? Eigenlijk gewoon schandalig dat er niet een vast iemand is die je te woord kan staan en dat ik in het luchtledige tegen inmiddels ook al weer 3 verschillende personen aan het mailen ben!!!!!!!!!

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 03 mei 2016 om 14:20 geantwoord

Geachte mevrouw Hoogendoorn,

Mijn collega Vidar heeft u op 1 april gevraagd u te bellen. Hier heeft u geen gehoor aan gegeven.
Wij zien dat u inmiddels zelf telefonisch contact met ons heeft gehad op 2 mei. Wij gaan er vanuit dat hierbij al uw vragen beantwoord zijn. Mocht u toch nog vragen hebben? Dan vernemen wij dit graag!

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Paul

Webcare CanalDigitaal

Heeft op 03 mei 2016 om 14:34 geantwoord

Welke oplossing? Als deze site was geraadpleegd en de mails die zijn verstuurd, had Paul kunnen zien dat ik diverse malen contact heb gezocht en daar weer geen enkele reactie op heb ontvangen. Flauw om dit via internet zo af te handelen.
Hoewel niet akkoord met de oplossing kan de klacht gesloten. Ik heb inderdaad op 2 mei zelf maar weer contact opgenomen en alles bij CanalDigitaal opgezegd.

Alle klachten die gemeld zijn door BWGerritsen