Klacht: geen reactie ontvangen

De brief die wij ontvingen ging over een niet betaalde ziektekosten rekening van de maand januari 2016 bij VGZ.
Echter, ik ben niet meer verzekerd bij VGA, die polis is opgezegd op de gebruikelijke manier op 31 december 2015 via overstappen. Dus, ook februari en maart etc is nooit betaald omdat ik via Ditzo ben verzekerd inmiddels per 01-01-2016. Je schrikt echter wel als je zo’n incasso brief krijgt.
Netjes gemeld dat dit dus op een misverstand moet berusten. Het incassoburo schreef ook dat er binnen 5 dagen betaald moest worden…anders…
We hebben dus een mail gezonden en een (geautomatiseerde) ontvangstbevestiging van die mail gekregen. Maar na 5 dagen nog geen inhoudelijke reactie ontvangen.
Schandalig vind ik dat. Wel dreigen, mij bang maken dat ik zoveel moet betalen en zelfs extra omdat ik achterstand zou hebben…maar geen reacties geven als ik aangeef dat het niet klopt wat men nu van mij aan geld wil ontvangen..

in ieder geval een inhoudelijke reactie ontvangen
Een excuus namens VGZ, die haar zaakjes dus duidelijk niet op orde heeft.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over M.G. de Jong gerechtsdeurwaarders en incasso

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over M.G. de Jong gerechtsdeurwaarders en incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mitimi58KLA