Klacht: Geen reactie naar opsturen overlijdensakte

op 08 mei 2015 over Vlucht24.nl in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij vlucht24.nl gemeld dat schoonmoeder was overleden, ze vroeger mij om overlijdens akte deze nu al 3x verzonden sinds 30 april en krijg enkel een bevestiging dat het aangekomen is met een no reply email adres maar rot op heden totaal geen reactie terug.

Wel heb ik zeer goed contact gehad met de heer Berbec van vliegtuigmaatschappij Tarom in Frankfurt ook hem heb ik overlijdens akte toegezonden en heeft mij bevestigd dat binnen 5 werkdagen het geld terug gestort wordt naar vlucht24.nl

Maar waarom reageerd vlucht24.nl totaal niet meer op mijn emails ze vroeger immers ook om de overlijdensakte
Hieronder de communicatie met de heer Berbec van Tarom

Dear Mr. Serban,

As requested the reservation was cancelled.
We are waiting for death certificate in order to ask for ticket reimbursement because of this unpleasant situation.

We are very sorry for your loss and we express our sincere condoleances.

TICKET REVALIDATION/REISSUE IS RECOMMENDED
— TST RLR —
RP/LEJL121D4/LEJL121D4 WS/SU 28APR15/0737Z 44P7IX
RF A

Alexandru BERBEC
TAROM Area Manager

Frankfurt Airport, 60549, Room 151.2569
Terminal 2 – Module D, PO Box 151.142
Tel: +49 069 295 270
Fax: +49 69690 22575
E-mail: frankfurt@tarom.de
Website: www.tarom.ro

Gewenste Oplossing:

Zodra vlucht24.nl netjes het geld terug stort op mijn credit card wat ze van vliegtuigmaatschappij Tarom terug ontvangen en eens een keer netjes terug reageren op mijn nu inmiddels al 3x verzonden overlijdens akte van mijn schoonmoeder

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vlucht24.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht gserban

8 maanden geleden - Schande totaal niets meer van gehoord

Alle klachten die gemeld zijn door gserban