Klacht: geen reactie meer… geld kwijt?

op 17 december 2012 over zeep zeep zeep.nl in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

op 26 november een mail gestuurd met de vraag of de zeepmallen ook voor kaarsen zijn te gebruiken. Binnen een half uur had ik al antwoord, dat kan. dus meteen de mal besteld. tot op vandaag (17 december) geen reactie meer ontvangen op de mails en telefoontjes. na wat zoekwerk kwam ik deze klachtensite tegen met al heel wat klachten over deze webshop. Is er niet iets tegen te doen zodat er niet nog meer mensen de dupe worden van deze vrouw?

ik zou graag alsnog de mal ontvangen of mijn geld terug

Reactie van de melder van de klacht lindalam

6 jaren geleden - update 3-1-2013 na toch nog maar een mail met daarin een laatste kans ander ga ik aangifte doen, kreeg ik wel snel antwoord (binnen 12 minuten!). ik kreeg het pakketje alsnog 2 dagen erna binnen. helaas kreeg ik van de bestelde slippermal maar de helft binnen en deze was ook nogeens onbruikbaar vanwege bellen en een te zwakke zijwand. dus maar weer gemaild dat het pakketje retour zou gaan maar dat ik eerst mijn geld terug wilde gezien de orderhistorie. daar kreeg ik de reactie op dat dat niet kon maar wel een retouradres. op dit adres is een kantoorartikelenhandel gevestigd dus gebeld, na een verhitte discussie over de telefoon afgesproken dat ik het pakketje retour stuur inclusief de gratis 'cadeautjes' die erbij zaten en zij maken het orderbedrag inclusief verzendkosten (heen, retour zelf betalen) over. vandaag het pakketje weggebracht en nu zien ik op mijn rekening dat het geld al is overgemaakt. naar mijn idee is het voor hun een handeltje erbij maar uiteindelijk (na veel gezeur) toch nog netjes opgelost. al zal ik ze niet aanraden bij andere mensen!

Alle klachten die gemeld zijn door lindalam