Klacht: Geen reactie en geen bestelling

op 17 juni 2021 over Zeeman in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op vrijdag 4 juni een bestelling geplaatst via de webshop. Eindelijk op 10 juni kwam m’n bestelling aan. Er mist nog een gedeelte dus contact opgenomen met de klantenservice. Dit zou binnen twee werkdagen geleverd zijn. Ik ben inmiddels al weer een week verder en inmiddels beantwoorden ze m’n mails ook niet meer vanaf dinsdag 15 juni.

Gewenste Oplossing:

Dat alsnog m’n tweede helft wordt bezorgt binnen twee dagen en het zou erg netjes zijn als ze me tegemoet komen met iets, bijv een waardebon voor hun enorm slechte service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zeeman

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zeeman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Margodw