Klacht: Geen reactie annuleren vlucht

op 27 juli 2017 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb in mei via Supersaver een ticket geboekt naar Curaçao. Door geldige medische redenen heb ik mijn ticket moeten annuleren. Hiervoor heb je een medische verklaring die ik heb ingescand en gemaild. Krijg een hele rare mail terug in het Engels waarin ik mijn bankrekeningnummer moet doorgeven en dat supersaver 421 euro cancellation fee neemt. Op hun website is dit iets van 40 euro. Geschreven door ene Ashwan T.
Omdat ik het niet vertrouw bel ik Supersaver.Ze zijn slecht te bereiken. Krijg contact, maar een man met Indiaas? accent verteld me gelijk 3x (alsof het een bandje is) dat hij me niet verstaat en gaat ophangen. Daarna nogmaals gekeken op de website waar staat dat ik mijn medische verklaring naar een adres in Finland moet sturen. Als ik het adres Google staan er meerdere recensies bij dat mensen dat supersaver een scam is. Op mijn volgende mail naar ze krijg ik een mail terug dat de klantenservice het heel druk heeft. Hierna radiostilte.
Ik vertrouw Supersaver voor geen meter meer inmiddels. Heb alle stappen in eerste instantie doorlopen maar word niks wijzer.. wat kan ik nu doen?

Als ik mijn geld terug krijg van mijn annulering!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rolf2