Klacht: Geen reactie

Yva op 06 januari 2020 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Ik heb 8 december een broek besteld op UW alleen stuurt de verkoopster het product maar niet op. Ik heb de order nadat ze de broek na 2 weken nog steeds niet had opgestuurd geannuleerd. Toen reageerde de verkoopster opeens wel en zei dat ze hem de volgende dag zou opsturen dus heb mijn annuleringsverzoek ingetrokken. Het probleem is nu dat ik de broek na een ruime maand nog steeds niet binnen heb en de order ook niet meer kan annuleren. Ik heb UW al 4x gemaild maar ze reageren maar niet en wil graag mijn geld terug.

Ik zou graag reactie krijgen van UW en mijn geld terugkrijgen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

Bericht van United Wardrobe

1 jaar geleden - Beste Yva, Bedankt je berichtje. Het spijt mij om te horen dat je niet of nauwelijks contact kan krijgen met onze klantenservice! Ik kan je niet terugvinden in ons systeem, kan je mij vertellen op welk e-mailadres je ons hebt gemaild? Dan zoeken we het samen even uit! Ik hoor graag van je :) Vriendelijke groet, Suzan - Team United Wardrobe

Reactie van de melder van de klacht Yva

1 jaar geleden - Hoi, super fijn dat je reageert :) Ik heb gemaild op het mailadres: [email protected]

Bericht van United Wardrobe

1 jaar geleden - Hi Yva, Geen probleem! Helaas kan ik nog steeds geen bericht van je vinden :( Daarvoor excuses. Ik zal contact met je opnemen via onze support (het kan zijn dat deze mail in je spambox terecht komt). Zou je willen reageren op mijn mail? Dan zoeken wij het zo snel mogelijk voor je uit :) Vriendelijke groet, Suzan - Team United Wardrobe

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 07 januari 2020 om 13:22 geantwoord

Hi Iva,

Ik heb zojuist contact met je gehad en bij deze sluit ik je vraag op Klacht.nl. Hopelijk heb ik je alsnog naar tevredenheid kunnen helpen en nogmaals excuses voor het ongemak. Ik hoop dat je volgende order vlekkeloos verloopt!

Mocht er nog wat onduidelijk zijn, kun je altijd reageren op mijn mail. Ik wens je nog een hele fijne dag :)

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door Yva