Klacht: Geen reactie

Thereseboon op 13 december 2019 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Beste klantenservice van Nelly.com,

Inmiddels zijn we een aantal mails en Facebookberichten verder, maar jullie reageren niet. Iets wat jullie overigens niet beweren, jullie zeggen ten alle tijden binnen 24 uur te reageren.

Daarom probeer ik het op deze manier. Ik heb namelijk een prachtige jurk bij jullie besteld, welke mijn moeder betaald heeft. Deze jurk is bestemd voor de mooiste dag van mijn leven, mijn trouwdag!

Nu hebben jullie niet de straatnaam op mijn pakketje gezet, waardoor de bezorger van DHL het pakketje weer mee teruggenomen heeft. Nu kunnen zij me niet helpen en hebben mij geadviseerd om contact met jullie op te nemen.

Dit is echter erg moeilijk! Er is geen telefonisch contact mogelijk, de mail wordt niet beantwoord, kortom: lekker makkelijk, we hebben de centen binnen en laten een klant stikken.
Graag zou ik mijn jurk willen ontvangen, liefst zo spoedig mogelijk. Zodat ik met een gerust hart van mijn dag met mijn verloofde kan gaan genieten!

Hartelijke groet

Als ik mijn jurk heb!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thereseboon