Klacht: Geen producten geleverd en slecht bereikbare klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na meerdere pogingen om telefonisch contact te krijgen zonder gehoor probeer ik het nu maar
via deze website in de hoop dat hier wel op gereageerd wordt
Op vrijdag 29 Juni bestelling gedaan van onderstaande producten:

1 x Australian Gold Bearly Legal (250ml) = €12,95
1 x Australian Gold SPF 30+ Spray Gel w Bronzer (250ml) = €10,95
1 x Australian Gold Moisture Lock (237ml) = €8,95
1 x Australian Gold Sinfully Black Sample Deal (255ml) = €14,95

Op maandag 2 juli ontving ik een mail dat er een langere levertijd is ontstaan door grote drukte.
Mijn vraag op welke producten zit er een levertijd???
Ik ga volgende week op vakantie en zou het erg fijn vinden als ik mijn bestelde producten zou kunnen
meenemen waar ik voor betaald heb.

Gewenste Oplossing:

Misschien zou ik de producten kunnen ontvangen die wel op voorraad zijn van mijn bestelling?
Of omruilen voor andere producten?
Of mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 05 juli 2012 om 15:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ook hiervan ga Ik een melding van maken bij de klantenservice en zorg ervoor dat u z.s.m benaderd wordt.
De klantenservice zal met een meer duidelijkheid komen over de levertijd, een alternatief product aanbieden voordat u op vakantie gaat of netjes uw geld terug storten.

Met Vriendelijke Groet,

Online Sun Shop Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van onlinesunshop.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door daisy1985