Klacht: Geen producten besteld

op 25 april 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Hallo ik kreeg op 20-3-2017 een pakketje wat ik niet had besteld met een factuur van 39,95 heb hun een mail gestuurd dat ik het niet ga betalen en erg brutaal vond dat het maar zo na ons is verstuurd vandaag op 25 -4 2017 weer een aanmaning ontvangen weer een mail gestuurd ik zie dat er al veel klachten zijn over dat bedrijf

Met vriendelijke groet Melissa balduk

Als wij het schriftelijk of mail ontvangt dat wij daar niet mee akkoord gaan we hebben niets besteld

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 29 april 2017 om 02:28 geantwoord

Beste ,

We vinden het vervelend dat er onenigheid en verwarring is ontstaan over het plaatsen van deze bestelling. We versturen geen ongewenste artikelen en het is dan ook niet mogelijk om zonder akkoord een bestelling te plaatsen. In het bestelproces zult u op de Bestelknop moeten drukken, voordat de bestelling wordt bevestigd en verwerkt. U wordt van te voren gewezen op de gevolgen van het drukken op deze knop. Tevens wordt u doorverwezen naar de Algemene Voorwaarden.

Onze klantenservice heeft u reeds een oplossing aangeboden indien niemand in uw huishouden onze website heeft bezocht en uw informatie heeft ingevuld. Aangezien (nog) niet met deze oplossing akkoord is gegaan, hebben wij ook nog geen actie kunnen ondernemen.

Heeft op 29 april 2017 om 08:07 geantwoord

Hallo ik heb helaas geen bericht ontvangen van de klantenservice en weet niet tot welke oplossing u bent gekomen met vriendelijke groet Melissa balduk

Bericht van Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Beste , We refereren naar de e-mail van 22 maart 2017. Als u van mening bent dat uw persoonlijke gegevens zijn misbruikt en u deze niet zelf heeft opgegeven, dan willen we u verzoeken om aangifte te doen van identiteitsfraude bij de plaatselijke autoriteiten. Stuur ons s.v.p. een kopie van deze aangifte als u gebruik van deze optie wenst te maken. Indien het niet mogelijk is om een kopie te bemachtigen, geef dit dan aan ons door, samen met de naam en telefoonnummer van de agent die uw klacht heeft afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa balduk