Klacht: geen product ontvangen voordeelshopregina.com

op 03 februari 2014 over www.voordeelshopregina.com in de categorie klachtmelden

Via marktplaats bij voordeelshopregina een regenponcho besteld. Na een maand had ik echter nog niks in huis. Hierop volgde een mailwisseling waarbij er gemeld werd dat ze het bij de post ging aangeven. Een optie dat een nieuw product aangetekend of het geld terugstorten werd afgewimpeld met ‘dat ga ik echt niet doen’ . Kortom geen product.

Mijn geld terug of het product opnieuw gestuurd.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over www.voordeelshopregina.com

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar www.voordeelshopregina.com over deze klacht.

Bericht van www.voordeelshopregina.com

3 jaren geleden - Ik wil graag reageren op deze klacht want deze vind ik onterecht. u heeft de poncho op Marktplaats gekocht en niet op de website. dat de post het niet heeft geleverd is natuurlijk erg vervelend ik heb daar dan ook een melding van gemaakt ,en allerlei formulieren voor ingevuld en het onderzoek kon beginnen(en deze loopt nog), maar helaas heb ik die kans nooit gekregen ik krijg alleen maar te horen ik ga een klacht indienen ik ben opgelicht ik wil nu mijn geld terug , ik ben ook afhankelijk van wat de postbode doet en hoe snel zij zijn. Ik vind het jammer dat u niet iets meer geduld kon opbrengen want dat was er altijd een oplossing gekomen

Bericht van www.voordeelshopregina.com

3 jaren geleden - ik zou hier graag op reageren want deze klacht is onterecht. u heeft mij niet eens de kans gegeven om het uit te zoeken waar het pakje is gebleven. u had niet het geduld om mij de kans te geven om bij de post navraag te doen en een onderzoek te starten. het enigste wat ik hoor is ik dien een klacht in ik wil nu mijn geld terug ik ben opgelicht. dit vind ik allemaal erg jammer en had ook anders gekund iets meer geduld en iets meer vertrouwen. want ook ik vind het vervelend als iets niet geleverd word

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door www.voordeelshopregina.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat www.voordeelshopregina.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door chielll