Klacht: Geen product ontvangen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,
Ik heb een eettafel besteld bij voordeelkoning
Ik heb geen track en trace ontvangen en al helemaal geen tafel. Heb voordeelkoning een mail gestuurd en regelmatig gebeld maar geen reactie.
Nu heb ik wel al via afterpay de nota gehad en uitstel van betaling gekregen tot 20 januari
Nu wil ik dus dat aftepay gecanceld word gezien ik geen contact krijg met het bedrijf.
Ordernummer is ORD04137
Afterpay kenmerk 246824088

Vr Gr Debby van den Ham

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik schriftelijk bericht krijg dat alles gecanceld is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Voordeelkoning.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Voordeelkoning.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Voordeelkoning.nl

Heeft op 02 januari 2019 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Deze stond niet goed in het systeem. Ik heb u bestelling op u verzoek geannuleerd. U hoeft niets meer te betalen aan afterpay en kunt alle schrijven van hen als niet verzonden beschouwen. Ik hoop dat ik u zo voldoende heb kunnen helpen. Mocht u voortaan een vraag hebben stel hem aub via info@voordeelkoning.nl alvast bedankt en nog een fijne middag.

webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door TessaSpike