Klacht: geen post, post veel te laat, post voor anderen bestemd

op 26 april 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds januari 2016 is de bezorging door Sandd ronduit dramatisch.
2x ontvingen wij post voor een ander huisnummer, de laatste 1,5 week helemaal geen post. Gevolg: een weekbald (De Waarheidsvriend) nu al 2 nummers niet ontvangen. Meestal ontvang ik dit tijdschrift 1 week te laat. Soms ontvang ik na 1,5 week 2 nummers tegelijk.
Ook het maandblad “De Orgelvriend” is 1 a 1,5 week te laat. Soms ontvangen we, kennelijk van mensen uit de buurt, buiten de bezorgtijden om verlate en niet goed bezorgde post. Ik ben hier zeer ontevreden over.

Gewenste Oplossing:

Een week- of maandblad hoort op tijd bezorgd te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 26 april 2016 om 08:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 27 april 2016 om 09:18 geantwoord

Inmiddels al weer 1 week geen post van SANDD ontvangen.
Weekblad De Waarheidsvriend nu inmiddels 3x niet ontvangen. Overigens wel al voor een jaar abonnementsgeld betaald. Ben benieuwd of de \"vestiging\" het oplost.
Een andere bezorger lijkt mij de oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door wat is hier de bedoeling van