Klacht: geen post ontvangen/ onvriendelijke klantenservice

op 01 augustus 2017 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

van de belastingdienst al 3 x te horen gekregen dat sandd hun post aan mij hadden moeten bezorgen voor een bepaalde datum, niks ontvangen,
zojuist klantenservice gebeld, en werd daar door de dame gelijk afgesnauwd,
zoiets hoort klantvriendelijk te zijn en niet de dragonder tegen mensen te zijn.

Gewenste Oplossing:

als ze behoorlijk de post bezorgen, mensen daardoor geen boetes krijgen maarrrrrr, doe wat aan die onvriendelijke klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 10 augustus 2017 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gedupeerde belastingbetaler