Klacht: Geen post meer ontvangen

Ik heb een klacht over goWhite.Eu, ik kreeg in december 2 pakketjes opgestuurd gekregen van gowhite met een of andere tanden trips die ik nooit besteld heb, ik heb hun via de mail al een paar x benaderd en de spullen afzender retour gestuurd, maar blijf nu maar aanmaningen krijgen van hun met dat ik ff 77 euro wil overmaken naar hun rekeningnummer, ik weet niet hoe ze aan mijn persoonlijke gegevens komen maar ik had gekeken op internet en daar staan heel veel klanten over dat bedrijf, dus hoop ik dat jullie mij kunnen helpen van dat stelletje oplichters.

Als ik niet meer lastig wordt gevallen met spullen en post van gowhite.eu,plus de aanmaningen wat ik al bedreiging zie wil ik ook niet meer ontvangen, vriendelijke groet Michel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 11 september 2018 om 13:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Sharkrisk