Klacht: Geen pakket verstuurd wel betaald.

op 25 april 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het betalen van de gevraagde kosten voor verzending heb ik een mailtje gekregen van Kiala van waaruit ik de adreslabels kon printen.
HELAAS. Op verschillende computers met alle beschikbare programma’s masr helaas.
Kiala geprobeerd te contacten maar ook daarbij HELAAS.
Uiteindelijk via internet terechtgekomen bij UPS , daar vertelde degene aan de telefoon dat ze Kiala gaan overnemen. Ik hiermee niet geholpen maar kon wel via UPS opnieuw mijn pakket betalen en versturen ????
Kort samengevat : geld kwijt, geen contact met Kiala , pakket nogmaals betalen en dan wel versturen daarna waarschijnlijk NOOIT meer Kiala voor mij en alle vrienden en famile.
Dit verhaal gaat ook op social media om zoceel mogelijk mensen te behoeden voor Kiala .

Gewenste Oplossing:

A: gemaakte kosten retour.
B: betere bereikbaarheid Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door schieten