Klacht: Geen pakket ontvangen en geen contact met verkoper en UW

op 04 juli 2019 over United Wardrobe in de categorie Markten en Braderieën

Item nooit mogen ontvangen.
Ik krijg totaal geen respons van verkoper.
Veel mails gestuurd naar UW maar ook daar geen reactie van.
Dus geen item en mijn geld kwijt ben ik bang.

Wanneer ik contact krijg met UW en zij dit voor mij op gaan lossen!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over United Wardrobe

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over United Wardrobe nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door United Wardrobe in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat United Wardrobe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

United Wardrobe

Heeft op 24 oktober 2019 om 14:06 geantwoord

Beste JessvR,

Bedankt voor je bericht. Ten eerste excuses voor onze late reactie. Helaas waren wij niet actief op dit platform.

Wat vervelend om te horen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het was afgelopen tijd erg druk, waardoor wij achterliepen. Onze excuses dat je hiervan de dupe was! Dit had niet mogen gebeuren, wij zijn hard bezig om te voorkomen dat dit nogmaals voorkomt.

Ik zie dat mijn collega het probleem inmiddels heeft opgelost en je het geld terug hebt ontvangen. Hopelijk verlopen je volgende aankopen weer vlekkeloos!

Nogmaals excuses voor onze late reactie! Hopelijk kun je alsnog met plezier gebruik maken van United Wardrobe :)

Vriendelijke groet,
Suzan - Team United Wardrobe

Alle klachten die gemeld zijn door JessvR