Klacht: geen pakbon of retourbon of telefoonnummer

op 16 juli 2012 over overhemd-stropdas.nl in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een paar weken geleden een bodywarmer besteld waar een levertijd van 3 dagen bij stond. Toen ik betaald had met ideal kreeg ik gelijk een mail dat de levertijd 7 tot 9 dagen zou zijn. Vond ik jammer maar kan gebeuren! Ik kreeg de bodywarmer inderdaad na 9 dagen maar we vinden de bodywarmer niet mooi. Er zit alleen geen pak of retourbon bij. Ik heb gemaild naar het bedrijf hoe ik mijn bodywarmer terug moet sturen heb er wel 50 euro voor betaald dus wil m graag terug sturen en mijn geld terug. Maar krijg geen reactie! Telefoonnummer is nergens te vinden. Nou ik de rest van alle klachten lees heb ik spijt van mijn aankoop!!

Informatie hoe ik de bodywarmer terug kan sturen en mijn geld terug!

Er staat wel een smiley bij deze klacht maar is nog niet opgelost!!Nog steeds mijn geld niet terug gehad al 5 wkn geleden terug gestuurd! Ik heb een week gelden gemaild wanneer ik mijn geld kan verwachten en nog steeds geen reactie.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door overhemd-stropdas.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat overhemd-stropdas.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

overhemd-stropdas.nl

Heeft op 18 juli 2012 om 11:42 geantwoord

De klant de nodige informatie per e-mail verstuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door marlies1988