Klacht: Geen overtrek voor Allibert strijkplank te koop

op 20 augustus 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Een paar jaar geleden bij Blokker een Allibert strijkplank gekocht maar nu ik een nieuw overtrek nodig heb, blijkt dat nergens te koop te zijn, ook niet bij Blokker. Ik heb al verschillende overtrekken geprobeerd maar dat is een vreselijk geklungel. Al diverse mails gestuurd naar de klantenservice maar die kunnen mij niet helpen. Maar nee, antwoord is dat ik mij maar moet abonneren op de nieuwsbrief van Blokker omdat hij misschien wel weer eens in het assortiment kan komen. Nou vraag ik je. Ik heb geantwoord dat ik dat een raar antwoord vind en dat ik dus tot die tijd (die volgens mij nooit komt) met een versleten hoes moet doen. Mijn voorstel was om mij een andere strijkplank te verstrekken met gangbare hoezen. Ook ben ik nog gebeld door een medewerker van de klantenservice en die beloofde nog bij Allibert te informeren wat er mogelijk was. Mijn laatste mail is van 30 juli 2017 en ik heb daarop nog steeds geen antwoord.

Als mij een soortgelijke strijkplank wordt geleverd met een korting van 50% en dat is er eentje voor een stoomgenerator. Ik zal dan de Allibert strijkplank inleveren want die ziet er nog prima uit.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bobberding