Klacht: Geen originele rekeningen wel aanmaningen

op 09 oktober 2017 over wml limburg in de categorie Waterleidingbedrijf

Sinds ca anderhalf stuurt WML geen rekeningen maar alleen aanmaningen welke door extra kosten mij extra geld kosten. Momenteel is het zelfs zo dat WML mij een laatste aanmaning heeft gestuurd tijdens mijn vakantie in het buitenland, heb de rekening netjes betaald op 3 oktober 2017. Nu heb ik van WML een rekening met € 50,- verhoging binnen gekregen welke binne 7 dagen betaald dient te worden anders wordt het water afgesloten. Vraag mij echt af of WML dit structureel zo aan pakt om meer geld op te strijken. E.e.a. is doorgestuurd naar de Consumentebond want deze gang van zaken pik ik niet meer!!

Als de laatste rekening van de baan is. Als WML eindelijk een zorgt dat rekeningen aan komen bij de klant, zodat deze niet iedere keer voor de extra kosten op moeten komen. Excuses zouden op zijn plaats zijn voor anderhalf jaar ellende en honderden euro's aan extra koste. Geloof dat ik maar 2 maal een originele rekening heb gezien en heb betaald. Dit moet toch ook WML zelf zijn opgevallen maar klantenservice staat schijnbaar niet zo hoog in het vaandel!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar wml limburg over deze klacht.

Bericht van wml limburg

1 maand geleden - Op 7 nov 2017 de klacht van dhr Peters via mail beantwoord.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door wml limburg in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat wml limburg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wml limburg

Heeft op 13 november 2017 om 09:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mpnl