Klacht: geen oplossing/begrip

op 18 oktober 2016 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Had bij Zara wat besteld. binnen 1 week alszijnde retour aangemeld via hun website. Pakket werd maar niet opgehaald! Staat er dus nog steeds sinds maart. Krijg ik aanmaningen van Segoria. hun uitgelegd hoe e.a. in elkaar steekt. Moest met zara contact opnemen. Gedaan via mail, GEEN reactie. Segoria benaderd, zara weer benadert. Gezegd dat ze hun pakket op moeten halen. Doen ze niet, nu zeggen ze; ja uw retourtermijn is verstreken!! Segoria weer gebeld etc. etc.. Ze blijven aanmaningen sturen. Uitgezocht dat ik een wettelijk retour termijn van 12 maanden heb. (uitzonderingsgevallen) Niemand lost iets op, wil helpen. mijn pakket staat er nog steeds. ik wil niet betalen!!!! Segoria, nul begrip. Zara wil niets oplossen.

Pakket gewoon ophalen. Bij Zara is iets fout gegaan, wil ik niet de dupe van worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 20 oktober 2016 om 14:57 geantwoord

Geachte mevrouw Schagen,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door nicha