Klacht: Geen oplossing voor bieden op mijn naam

op 16 december 2012 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nadat er op mijn naam geboden is op zaken en deze zijn gewonnen hebben ze mij toch via een incassoburo gedwongen te betalen. Dus nu wil ik graag gebruik maken van hetgeen waarvoor ik heb betaald, naar ook dat kan blijkbaar niet. Alles is verlopen!
Dus Véél te veel betaald voor iets wat ik niet heb gekocht en nu krijg ik niets voor mijn geld!

Mijn geld terug, inclusief kosten incassobureau!!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, De geldigheid van de geveilde arrangementen worden niet door Vakantieveilingen.nl bepaald maar door de aanbieder van de veiling. Wanneer een betaling niet tijdig is voldaan en de geldigheid van het arrangement verlopen is, kunnen wij helaas niets voor u betekenen. Wij begrijpen uit uw klacht dat u aangeeft dat iemand misbruik heeft gemaakt van uw gegevens bij VakantieVeilingen. Mogelijk is hier sprake van identiteitsfraude. Aangezien dit een vorm van criminaliteit is, willen wij u vriendelijk verzoeken om aangifte te doen bij de politie, zodat dit onderzocht kan worden. Zou u ons een kopie willen sturen van de aangifte? Dan kunnen wij de veiling(en) annuleren. Wij zullen het profiel in elk geval op non-actief zetten zodat er niet meer kan worden meegeboden uit uw naam. Wij zien de aangifte graag tegemoet via webcare@vakantieveilingen.nl. Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 10 januari 2013 om 10:47 geantwoord

Wij hebben verder niets meer van meneer/mevrouw vernomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HC Veldhuizen