Klacht: Geen oplossing van klacht bij Omroep Max

op 15 juli 2017 over Omroep Max in de categorie Media

Allereerst wil ik t personeel van klachten.nl hartelijk bedanken voor de moeite om mijn klacht neer te leggen bij Omroep Max.

Helaas doen hun verders geen moeite om mijn klacht in behandeling te nemen en vindt dit een grote tegenvaller, zeker vanwege t feit dat juist omroep Max er om bekend staat om hun programma’s die zelf vele klachten oplossen voor gedupeerde mensen.
Maar nu zij zelf in t nauw worden gedreven met klachten , zijn hun ook niet thuis voor commentaar en vind dit erg jammer, nooit verwacht en laten nu wel zien dat ze zelf ook niet met klachten kunnen omgaan terwijl hun wel een gerechtigheid willen krijgen voor hun cliënten, verre van netjes en had dit nooit verwacht.
Uiteindelijk wil ik ook alleen maar weten waar ik als sollicitante weten waar ik aan toe ben en wel zo netjes zoals elk bedrijf of instelling om even een korte weder bericht te sturen en kandidaten niet op een dood spoor laten zetten, echt geen woorden voor,

M.v.g Monique de Klerk

Als ik netjes benaderd zou worden om mijn klacht op te lossen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Omroep Max

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Omroep Max nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pechvogelsspel2017