Klacht: Geen oplader in de doos

op 27 januari 2014 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Via ziggo alles ineen een samsung tablet genomen.die zou via ander bedrijf worden geleverd.aangezien het hier om mijn schoonmoeder van 81 jaar oud gaat stond ik versteld van mijn telefoontje met het bedrijf die leverde. half november kwam de tablet ik heb mijn schoonmoeder gevraagd de doos open te maken en te kijken of het beeldscherm heel was. 30 november is ze met ons mee gegaan op vakantie en 23 december waren we terug.2de kerstdag wilde we er apps opzetten en tot onze verbazing was de uitsparing van de stekker leeg .na brief ziggo en telefonisch contact vertelde ze me na 3 weken dat ik bij de leverancier moest zijn.daar kreeg ik te horen jammer u had de tablet binnen 10 dagen terug moeten sturen dat was een in pak fout waarschijnlijk .nieuwe stekker kreeg ik niet hadden ze ook niet ,moest maar op internet zoeken. We laden nu op met een samsung telefoon stekker maar dat gaat heeeel langzaam. Het was onze eigen schuld volgens de man aan de telefoon hadden we de doos maar goed na moeten kijken

Nieuwe oplader

Alle klachten die gemeld zijn door Wiepsyl