Klacht: Geen ontvangst vrije kanalen

op 17 september 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Ik heb sinds 18-09-2016 geen ontvangst meer van npo 1,2,3 RTL, SBS
zenders meer .
Heb mijn kaart laten heractiveren, maar nog steeds geen beeld.
Graag een oplossing.
Ik betaal mijn abonnement voor Basis HD.

M.vr.gr.
K.J. van Goudswaard

Als de problemen zijn opgelost en ik weer de zenders krijg waarvoor ik betaal

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat geen ontvangst meer heeft op de betaalde kanalen en hier uiteraard graag een oplossing voor wilt hebben. Dit is uiteraard begrijpelijk en daarom heb ik u vandaag 2 x telefonisch gecontacteerd en hebben we bepaalde afspraken gemaakt en zal ik u in de loop van volgende week weer even terugbellen over de status van de situatie. Ik wil u vriendelijk bedanken voor uw medewerking en hopen dat de ontvanger die u aangeschaft heeft bij de verkoper weer werkend terug kunt krijgen. Mocht het zo zijn dat dat u ook een nieuwe smartcard nodig heeft, dan zullen wij dit zo snel mogelijk toezenden zodat u weer gerust TV kunt kijken. Vertrouwende u op dit moment voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Tim Dimon Webcare CanalDigitaal

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 24 september 2016 om 14:02 geantwoord

Geace heer van Goudswaard,

Na meerdere keren telefonisch contact te hebben gehad, willen wij u
bedanken voor uw genomen moeite om de situatie met uw ontvanger op te lossen.

Vandaag hebben wij ook contact met u gehad, maar kwam dit even niet helemaal gelegen en zullen
wij u in de loop van volgende week nog eenmaal telefonisch contacteren over de laatste ontwikkelingen.

Wij hopen u via deze weg in ieder geval naar wenst van dienst te
zijn geweest om samen uw technische problemen te verhelpen.

Vertrouwende u voldoende te hebben geinformeerd.

Tim Dimon
Webcare CanalDigitaal