Klacht: Geen ontvangst vrije kanalen

op 17 september 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds 18-09-2016 geen ontvangst meer van npo 1,2,3 RTL, SBS
zenders meer .
Heb mijn kaart laten heractiveren, maar nog steeds geen beeld.
Graag een oplossing.
Ik betaal mijn abonnement voor Basis HD.

M.vr.gr.
K.J. van Goudswaard

Gewenste Oplossing:

Als de problemen zijn opgelost en ik weer de zenders krijg waarvoor ik betaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

2 maanden geleden - Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat geen ontvangst meer heeft op de betaalde kanalen en hier uiteraard graag een oplossing voor wilt hebben. Dit is uiteraard begrijpelijk en daarom heb ik u vandaag 2 x telefonisch gecontacteerd en hebben we bepaalde afspraken gemaakt en zal ik u in de loop van volgende week weer even terugbellen over de status van de situatie. Ik wil u vriendelijk bedanken voor uw medewerking en hopen dat de ontvanger die u aangeschaft heeft bij de verkoper weer werkend terug kunt krijgen. Mocht het zo zijn dat dat u ook een nieuwe smartcard nodig heeft, dan zullen wij dit zo snel mogelijk toezenden zodat u weer gerust TV kunt kijken. Vertrouwende u op dit moment voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Tim Dimon Webcare CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 24 september 2016 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geace heer van Goudswaard,

Na meerdere keren telefonisch contact te hebben gehad, willen wij u
bedanken voor uw genomen moeite om de situatie met uw ontvanger op te lossen.

Vandaag hebben wij ook contact met u gehad, maar kwam dit even niet helemaal gelegen en zullen
wij u in de loop van volgende week nog eenmaal telefonisch contacteren over de laatste ontwikkelingen.

Wij hopen u via deze weg in ieder geval naar wenst van dienst te
zijn geweest om samen uw technische problemen te verhelpen.

Vertrouwende u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Tim Dimon
Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Klaasgea1