Klacht: geen ontvangst op de campimg

op 18 april 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Hebben een recreatie pakket aangeschaft om tv te kunnen kijken op de camping.
Nu blijkt dat wij door de bomen die rondom onze plek staan geen ontvangst mogelijk is en dus geen tv op de camping.
Heb 14-04-2016 contact gehad met Canaldigitaal en de situatie uitgelegd en gevraagd wat zij voor ons konden betekenen.
Er werd ons voorgesteld om een monteur te sturen en die beoordelen of er wel of geen ontvangst mogelijk is op onze plek op de camping.
Canaldigitaal zou bij geen ontvangst de monteur betalen en kon het contract stop worden gezet, krijgt de monteur wel beeld via de schotel zouden wij de monteur betalen dit is 70 euro.
Wou dit even overleggen met mijn vrouw en Canaldigitaal zou ons vrijdag 15-04 rond 14.00 uur terug bellen dit deden zij niet.
Heb toen rond 19.00 uur zelf gebeld en mijn verhaal gedaan maar Canaldigitaal had geen notitie van een terug bel actie naar ons.
Toen werd er gezegd dat de kosten van de monteur zo wie zo door ons moest worden voldaan, waar wij het niet mee eens zijn men komt terug op eerdere afspraken en beloftes.
Na overleg met een collega van de man aan de telefoon werd er gezegd dat zij dit wouden uitzoeken en dat wij op 16-04 terug werden gebeld tussen 15.00 en 17.00 uur.
Om 16.35 hebben wij gebeld om te overleggen en er werd ons gezegd dat wij de monteur zo wie zo moeten betalen en dat wij bij geen ontvangst niet van ons contract afkonden.
Heb toen gevraagd of ik zijn meerdere kon spreken, maar dat kon niet hij kon mij niet doorschakelen en hij kon ook geen overleg plegen met een collega en hij kon verder niets voor ons doen.
En het nu verder schriftelijk moesten doen dit was ook nieuw voor ons.
Vindt het jammer dat Canaldigitaal hun eerdere afspraken en beloftes niet nakomen en wij moeten doorbetalen voor een product waar wij nu geen gebruik van kunnen maken.

Dat Canaldigitaal hun eerdere afspraken en beloftes nakomen over de kosten van de monteur en bij geen ontvangst wordt het contract ontbonden.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

11 maanden geleden - Geachte heer Peeks, Betreurenswaardig dat ook deze situatie uiteindelijk op klacht.nl uitkomt, na een eerdere klacht over de recreatieset. Het is dan ook een naar verhaal dat u beschrijft. Kunt u me vertellen wat de postcode en het huisnummer zijn van de camping waar u verblijft? Met die informatie kunnen wij dieper ingaan op de materie en u sneller voorzien van een passend antwoord. Ik hoop snel van u te zullen horen, zodat we de situatie grondig door kunnen nemen. Met vriendelijke groeten, Alexander Webcare CanalDigitaal

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 mei 2016 om 14:57 geantwoord

Geachte heer Peeks,

Op 19 april 2016 hebben we getracht uw klacht op te lossen, echter hebben wij niets meer mogen vernemen.

We zullen bij dezen de klacht sluiten.

Indien u toch nog vragen en/of opmerkingen heeft, vragen we u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0900-9323. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 21:00.

Janet
Webcare CanalDigitaal

Heeft op 02 juni 2016 om 12:17 geantwoord

Er is niets opgelost beloven van alles maar doen niets

Alle klachten die gemeld zijn door meneer of mevrouw Peeks